21 Aralık 2010 Salı

Straks maar even buienradar checken:) Ik wil sneeuw!

Mooi zo! Wedstrijd gaat door en op www.buienradar.nl ziet het er goed uit! =) Zo douchen,eten en de trein van half 6 naar Enschede nemen..

Collega Stam ergert zich aan de weerpraatjes. Sneeuw dit, sneeuw dat. Zegt miss buienradar herself!

Nu eventjes buienradar, telegraaf & nu.nl app er op zetten

Even buienradar en 9292ov op me mobiel zetten.

Volgens buienradar de komende 24 uur geen sneeuw hier! :)... Is ook niet erg, er ligt nog genoeg (lees: te veel!).
Wow als ik de 24uurs @buienradar mag geloven... krijgt friesland morgen veeel sneeuw....!

ik hield buienradar vannacht goed in de gaten :P het was echt bizar haha

Zo te zien op buienradar is dit maar een klein buitje.

even buienradar raadplegen of het nog gaat sneeuwen vandaag

wacht, eerst even kijken op buienradar!

Dagje vrij, kerstinkopen doen, administratie bijwerken, het sneeuwt weer, volgens buienradar de enige bui van NL.

Oh vet beter! Hoef je gelukig ook niet met die rot bus! Trouwens, buienradar was alweer aangepast., dus geen sneeuw:p

Kijk ik op buienradar en wat ziet mijn oog? een bui boven hoogeveen, maar het is hier gewoon droog heul apart allemaol

Jeee alst goed is..volgens buienradar, sneeuwt het morgen als we wakker worden(7,8,9,10,11u) in de prov. groningen! eindelijk weer!

Straks maar even buienradar checken:) Ik wil sneeuw!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder